środa, 21 lutego 2018

Kartka ślubna

Witajcie! 

Dziś przychodzę szybciutko z kartką ślubną, którą wręczę mojej koleżance w jej najważniejszym dniu już niebawem. Zależało mi żeby kartka wyszła ładnie, dlatego poprosiłam o małą poradę Justynę, o której pisałam Wam w poprzednim poście. Z jej pomocą powstała taka kartka:




Kwiatki wykonałam z foamiranu, ale są bardzo proste. Mimo to wydaje mi się, że tworzą chyba całkiem ładną kompozycję: 



Do kartki powstanie również pudełeczko, ale o tym kiedy indziej.

I co myślicie? :)

18 komentarzy:

  1. Ładna karteczka.
    Na maj mam zrobić kartkę z okazji 50 rocznicy ślubu i już o niej myślę.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale się nie dziwię, ja już zaczynam obmyślać pewną pracę, którą muszę zrobić na... październik :)

      Usuń
  2. Asia, ja się tak nie bawię! Też chcę umieć robić takie piękne kartki! Kwiatki z foamiranu są obłędnie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest!
    Delikatna i elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna kartka :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. w takich kolorkach.......urocza!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się bardzo podoba, jest taka delikatna i elegancka- Przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ pięknie, cudne kolorki i śliczne te kwiatuszki. Mnie zauroczyła ta karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna! No, a kwiatuszki po prostu mistrzowskie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje kwiatki są prześliczne.:) Podziwiam, bo ja nie umiem. Kartka wyszła pieknie.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kompozycja :) Kwiatuszki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę że karteczka jest niezwykle czarująca, i spodoba się osobie do której trafi.

    OdpowiedzUsuń