piątek, 2 lutego 2018

Cykliczne Kartkowanie - wytyczne na luty

Witajcie!


Ślicznie dziękuję Wam za tak liczny udział w styczniowym wyzwaniu i mam nadzieję, że w lutym również Was nie zabraknie! Podsumowanie Waszych (PIĘKNYCH!) styczniowych prac pojawi się niebawem na blogu Madzi. 

A tymczasem pora na wytyczne na luty. W lutym świętujemy:

1. WALENTYNKI - a to ci niespodzianka ;)
2. Międzynarodowy DZIEŃ KOTA, który obchodzimy 17.02

Po wytyczne co na kartkach musi się znaleźć, a co nie może, zapraszam na bloga Madzi
Zasady zabawy można podejrzeć tutaj.

Moje interpretacje obu tematów pojawią się w lutowym podsumowaniu. Tymczasem czekamy z Madzią na Wasze cudne prace! Linkujemy za pomocą żabki pod postem u Magdy.

Buziaki dla Was!

2 komentarze:

  1. A ja pewnie znów przewrotnie potraktuję temat.;) Choć przyznam, że jestem rozczarowana brakiem czerwieni, która to przecież, wiadomo, jest jedynie słusznym kolorem.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tematy okazały się być - całkiem całkiem - karteczki powstały.
    Moja interpretacja wyrażenia "całkiem całkiem " to "na medal" ;-)

    OdpowiedzUsuń