wtorek, 18 kwietnia 2017

Moje pierwsze CANDY!

Kochani, ogłaszam swoje pierwsze CANDY!
Robię to bardzo nieśmiało i niepewnie bo mój blog jest jeszcze świeżutki (ale wszystkim z Was, które już do mnie zaglądają serdecznie dziękuję i pozdrawiam!), ale może wieść się rozniesie i kilka chętnych osób na Candy się znajdzie ;)
 
Jest to Candy papierowe więc jeśli wykonujesz kartki lub zajmujesz się scrapbookingiem, zapraszam serdecznie!
 
Coby nie przedłużać, wygrana będzie zawierała:
 
 
1. 30 kolorowych papierów 15 x 15 cm,
2. 15 kolorowych papierów 20 x 20 cm,
3. 10 białych baz pod kartki 13,5 x 13,5 cm, wraz z kopertami,
4. 10 białych baz 10,5 x 14,5 cm, z kopertami,
5. 3 białe bazy 20 x 20 cm, z kopertami,
6. Wstążeczkowe kokardki oraz filcowe kwiatki widoczne na zdjęciu.
 
Zobowiązuję się również do przesyłki dołożyć kilka innych małych niespodzianek, ale te niech narazie pozostaną tajemnicą ;)
 
A teraz zasady:
1. Zostaw pod tym postem komentarz, w którym wyrazisz chęć udziału w zabawie,
2. Umieść na bocznym pasku swojego bloga poniższy banerek z linkiem do tego posta:
 
 
3. Wspomnij o moim Candy w osobnym poście lub przy okazji swojego kolejnego posta.
 
Dodatkowo, będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz ze mną na dłużej i czasami odwiedzisz mojego bloga :)
 
Zapisy trwają do 23 maja, a zwyciężczyni (lub zwycięzca!) zostanie wyłoniona w dniu moich imienin - 24 maja. Nagrodę wysyłam na terenie Polski. Jeśli mieszkasz za granicą, mogę wysłać do Twoich najbliższych w Polsce. Jeśli do 27 maja nie otrzymam od zwyciężczyni maila z adresem do wysyłki, przeprowadzę losowanie jeszcze raz.
 
Zachęcam do udziału w zabawie i pozdrawiam serdecznie!
 

34 komentarze:

  1. Ustawiam się w kolejce po słodkości, choć pewnie będę miała pecha :D
    Bannerek i post zawiśnie niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również chętnie dołączę do kolejeczki:)Chętnie zostanę na dłużej:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także bardzo chętnie dołączam do zabawy:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin już Ci życzę! Z przyjemnością dołączam do Twojej zabawy! Banerek i post już są na blogu: cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego z okazji imienin! Chętnie dołączę do zabawy. A w przyszłym roku chyba też o jakimś candy pomyślę, bo i mój blog to świeżynka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego :) I ja się zgłaszam do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja chętnie ustawiam się w kolejce. Banerek i post zaraz pojawią się na blogu
    No i wszystkiego najlepszego z okazji imienin

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo chętnie ustawiam się w kolejce. Piękne prezenty przygotowałaś - aż nie mogę się doczekać losowania. Pozdrawiam i życzę Ci wszystkiego co najpiękniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam. Chętnie ustawię się w tej kolejce. Prezenty na candy przygotowałaś superowe. Dawno nic nie wygrałam, więc może teraz mi się poszczęści. Bardzo chętnie zatrzymam się tu na dłużej. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja chętnie stanę w kolejce po te słodkości jakie oferujesz:-)
    Banerek zabieram do siebie a o candy wspomnę za parę dni bo dziś już swieżego wrzuciłam. Małymi kroczkami wciągniesz się w ten blogowy świat. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam! Miło poznać utalentowaną rękodzielniczkę :)
    Chętnie ustawię się po te cukiereczki:)
    Pozdrawiam i życzę aby Twój blog zyskał grono wielbicieli.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie cudowności do wygrania! Z przyjemnością staję w kolejce :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też się już ustawiam w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już dziś życzę Ci przyjemnych imienin.
    Oczywiście na rozdawajkę zapisuję się. Wiadomość o candy w tym poście http://barbaratoja.blogspot.com/2017/04/kartki-slubne.html i w prawym pasku bocznym.

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam nową koleżankę w blogowym świecie. Mam nadzieję, że czujesz się dobrze wśród nas. :) Pięknie tworzysz i z przyjemnością będę zaglądać częściej.

    Ja również chętnie przyłączę się do zabawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale tu u Ciebie miło i przyjemnie :) Chętnie przyłączam się do zabawy :)
    Informacja o candy znajduje się w tym poście: http://bibliotekahaftu.blogspot.com/2017/04/kartki-boze-narodzenie-2017-kwiecien.html
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chetnie dołącze i do zabawy i zaraz pozwiedzać blog:) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałości do wygrania! Oczywiście staję do kolejki może los uśmiechnie się do mnie. Akurat od czerwca przebywam w kraju.Pozdrawiam. Info o candy w tym poście : http://gosiazoltek.blogspot.ie/2017/04/karteczkowo.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Z wielką przyjemnością wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się do zabawy :) A że fajne są Te Twoje haftowane historie, to będę zaglądać do Ciebie od czasu do czasu :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)
    Aha, banerek na http://janiaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. zgłaszam się :)
    banerek już wisi, post też napisany :)
    https://pasjemojelucy.blogspot.com/2017/04/candy-u-jasiowej-mamy.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Z przyjemnością się zapisuję :)Mój blog -> http://ladyveroniquesavage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj :) Z chęcią się przyłączę do Twojej zabawy :) Banerek już jest na blogu http://kuferinspiracji.blogspot.com :) Zapraszam również na moje pierwsze Candy :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się ! Mój blog: http://grandmothermartha.blogspot.com/
    Serdecznie pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapisuję się po te cudowności ! :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  26. Staję w kolejce :) Zapraszam także na candy do mnie:
    http://handmadesyliks.blogspot.com/2017/05/imieninowe-candy-jasiowej-mamy.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. To ja też staję w kolejce :)**

    OdpowiedzUsuń
  28. Ustawiam się w kolejce :)
    Zapraszam na candy do siebie http://plonacemotyle.blogspot.com/2017/04/bukiet-tulipanow.html

    OdpowiedzUsuń
  29. z przyjemnością dołączę do zabawy, a nóż się uda :D na pewno wspomnę w kolejnym poście o Tobie :D
    zapraszam również na swój blog
    pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie cuda i cudeńka! :) Dołączam do zabawy i gratuluję pierwszego candy, zawsze fajna sprawa, żeby rozruszać bloga, niezależnie ile ma :)
    Banner już wisi na https://domordoruwlewo.blogspot.com/
    Dołączam do obserwatorów :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Z przyjemnością dołączę do zabawy :)
    Banerek i post zamieszczę jutro na swoim blogu :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Właśnie zaczęłam swoją przygodę z karteczkami, więc tym chętniej wezmę udział w Twoim candy. Takie wspaniałości
    Życzę Ci dalszego bardzo fajnego blogowania !!!
    Nie mogę zaobserwować, ale dodałam Twój blog u siebie.
    Zapraszam też do mnie i pozdrawiam wiosennie :*
    Marille z http://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Są przydasie jest zabawa i frajda z tworzenia.
    Biorę udział.
    Baner: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.nl
    Pozdrawiam!
    Miłego, udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń