niedziela, 18 lutego 2018

Albumy z wymianki

Witajcie!

Chyba powoli wracam do blogowania. Chyba ;) Dziś przychodzę z albumem, który wykonałam dla Justyny. Justynę poznałam na jednej z grup scrapowych na fb i umówiłyśmy się na wymiankę. Fajna sprawa, mówię Wam ;) Ustaliłyśmy, że wymieniamy się przydasiami scrapowymi oraz czymś ręcznie wykonanym. Tak się złożyło, że obie zrobiłyśmy dla siebie albumy :) Mój album dla Justyny wygląda tak:










Ja natomiast otrzymałam do Justynki piękny album wiosenny i jestem pod ogromnym wrażeniem jego wykonania :) Zobaczcie same jakie cudo:





(przepraszam za jakieś takie blade zdjęcia...)

Justynko kochana, jeszcze raz bardzo bardzo Ci dziękuję za mój cudny prezent i za całą wymiankę :) :***
Coś mi się zdaje, że to nie była moja ostatnia albumowa wymianka ;) 

A Wam polecam zajrzeć na fanpage Justyny bo tworzy niesamowite prace, ja jestem oczarowana! Zapraszam Was tutaj

Spokojnej niedzieli wszystkim!

14 komentarzy:

  1. Ale z Was zdolne dziewczyny! Albumy są przepiękne, łał!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne albumiki, tylko się nimi zachwycać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Asia :D Dziękuję za Twój piękny album, bardzo mi się podoba i będę czerpać z niego inspirację do kolejnych projektów :) Bardzo się cieszę, że trafiłyśmy na siebie w wymiance! To była świetna wymiana! Dziekuję za reklamę i pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale się obdarowałyście!
    Albumy cudne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu, brak mi słów, tak bardzo podoba mi się Twój album! Jestem nim oczarowana!
    Ale wiesz, tak po cichu to trochę brak mi Twoich haftów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu! No cóż, mam nadzieję, że mimo to nadal będziesz do mnie zaglądać ;)

      Usuń
    2. Asiu, to się rozumie samo przez się :D Zdradzę Ci, że jestem w trakcie robienia swojego pierwszego albumu z rolek po papierze toaletowym ;)

      Usuń
    3. Ooo, umieram z ciekawości! :D

      Usuń
  6. Wow! Piękny album stworzyłaś i cudo dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne albumy, jestem pod wielkim wrażeniem, po prostu cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń