poniedziałek, 18 września 2017

Pejzażyk z kościółkiem - odsłona 1

Witajcie! 

Bardzo dziękuję za Wasze liczne komentarze pod moim postem z UFOkami! Miło jest wiedzieć, że inne hafciarki mają podobne historie :) 

A ja w ramach podliczenia wszystkich rozpoczętych prac... zdecydowałam się na jeszcze jedną :D Nie pytajcie jak i dlaczego, sama nie wiem :) Tak czułam i już. Dzisiaj prezentuję więc pierwszą odsłonę Małego Kościółka - bardzo starego wzoru z Kramu z Robótkami. Chciałam wyhaftować mały szybki pejzażyk, a ten bardzo mi się spodobał. Przypomina mi pewien znajomy kościółek. Tak wygląda mój haft po trzech dniach pracy:




Kościółek póki co będzie odpoczywał bo już dziś zabieram się za pewną metryczkę, która do dziesięciu zwiększy listę moich UFOków ;) 

Na koniec się pochwalę :) W zeszłym tygodniu odebrałam paczuszkę z Wielkiej Brytanii od kochanej Asi. Z Asią znamy się z Instagrama. Zapytała mnie czy nie chciałabym numeru Cross Stitch Crazy bo miała podwójny. Kto by nie chciał! Ale Asia nie byłaby sobą gdyby wysłała mi samą gazetę. Zobaczcie jakie cudowności jeszcze dostałam :


Zimowy numer CSC z przepięknym wzorem Belle&Boo: 

Dwa wielkie kawałki tkaniny eavenweave i jeden kawałek lnu:

Cudny zestaw do haftu od Dimensions. Od dawna mi się podobał!

23 komentarze:

  1. Śliczny pejzażyk, a ten zestaw z Dim jest cudowny! Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... Zastanowię się co z nim zrobić jak już wyhaftuję ;)

      Usuń
  2. Kościółek zapowiada sie bardzo fajnie a paczuszka świetna!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pejzaż, też mam na niego "chętkę" więc tym bardziej cieszę się, że widzę go u Ciebie. A paczuszka jest super,prezenty pierwsza klasa :) rewelacja, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :) Czekam więc na Twoją wersję :)

      Usuń
  4. fajny początek a upominki rewelka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pejzaż mi też wydaje się znajomy. A taka przesyłka to dopiero gratka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Noooo, przesyła wywołała ogromny uśmiech na mojej twarzy :)

      Usuń
  6. Kościółek już wygląda uroczo.:)Super przesyłka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kościółek zapowiada się naprawdę cudownie :)
    A przesyłkę otrzymałaś wspaniałą! Ten Dimek jest boski! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ty masz jeszcze czas na komentowanie blogów? ;)

      Usuń
  8. słyszałaś powiedzenie "Jeśli brakuje Ci czasu, znajdź dodatkowe zajęcie"? Idealnie tutaj pasuje :)
    a przesyłka cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pejzaż zapowiada się ciekawie, a paczuszka bardzo fajna.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny wzorek wybrałaś!
    Cudne prezenty otrzymałaś, zestaw od Dimnesions jest bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się że Ci się podoba Ewuniu :)

      Usuń
  11. uroczy hafcik i super przesyłka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha skąd ja to znam, tyle prac zaczętych i zamiast kończyć to zabieram się za nową xD, a co tam, jak mówi: wyhaftuj mnie ;). Pięknie wychodzi pejzażyk.

    OdpowiedzUsuń