piątek, 22 września 2017

Kartki na Boże Narodzenie

Witajcie!

Dziś od rana zrobiłam sobie małą przerwę w stawianiu krzyżyków i powalczyłam z papierem. Na tapetę poszły kartki na Boże Narodzenie, których do zrobienia mam jeszcze hoo hoo, albo i więcej ;) Nieskromnie przyznaję (a naprawdę rzadko mi się to zdarza), że jestem zadowolona z efektu. Wykorzystałam bazy w kolorze naturalnym oraz papiery i scrapki, które mam jeszcze z UK. Kolorowe półkuleczki i wykrojniki mam natomiast od kochanej Madzi. Kartki powstały trzy, a najbardziej podoba mi się ta niebieskawa z płatkiem śniegu. Zapraszam do oglądania: 









Dobrego weekendu życzę wszystkim!

20 komentarzy:

  1. Śliczne kartki, urzekła mnie pierwsza, bo czerwony to "jedynie słuszny" kolor :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne , ja wybieram tę z gwiazdką

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale udała Ci się walka z papierami :) Wszystkie trzy cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne! Cieszę się, że przydasie się przydają :)
    Ja też muszę zasiąść wreszcie do kartek, bo lista się piętrzy powoli ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co jedna to piękniejsza! Świetne kartki Asiu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie sa urocze i delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne kartki, najbardziej podoba mi się ta z czerwonym ( bo to mój ulubiony kolor ;) ) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne karteczki i każda ma swój niepowtarzalny urok:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne karteluszki, a ta ze śnieżynką wymiata na całego :3

    OdpowiedzUsuń