poniedziałek, 29 maja 2017

Majowa wymianka u Magos

...a właściwie dwie wymianki!
 
Już jakiś czas temu razem z Magos postanowiłyśmy zrobić sobie prywatną wymiankę: ja miałam wysłać Magdzie trochę papierów scrapowych, a Magda w zamian miała przysłać mi inne przydasie.
 
Potem zapisałam się do Majowej Wymianki u Magdy, w której paczuszkę miałam otrzymać właśnie od organizatorki! I dzisiaj właśnie kurier przyfrunął do mnie z ogromnym prezentem!
Oniemiałam i padłam z wrażenia jak tylko otworzyłam kartonik z zawartością! Magda obie paczuszki połączyła w jedną i dzięki temu przez dobrą godzinę niczym małe dziecko pod choinką, wszystko powolutku wyciągałam z kartonika i dokładnie oglądałam :)
 
Zdjęć będzie kilka bo chcę Wam wszystko dokładnie pokazać.
 
Cała zawartość paczuszki wygląda tak:
 
 
Magda przysłała mi całe mnóstwo przydasiów scrapowych, hafciarskich oraz drewienka do decu:
 
 
 
Pyszności, za które już się zabrałam ;)
 
 
Dwie kartki: imieninowa i wymiankowa, oraz notesik z wyhaftowanym motylkiem (już wymyśliłam przeznaczenie dla niego!)
 
 
Jakby tego wszystkiego było mało, prezent dostał również Jaś! Jak widać, książeczka bardzo mu się spodobała (i od razu powędrowała do buzi :))
 
 
Madziu, z całego serca, bardzo bardzo Ci dziękuję! Wywołałaś ogromny uśmiech na mojej twarzy :)
 
I na koniec jeszcze jedno zdjęcie. W Majowej Wymiance u Magos moja paczuszka powędrowała do Ani z bloga Nulkowe Niteczki i wyglądała tak:
 
 
Ania otrzymała ode mnie kosmetyczkę z hafcikiem, o której pisałam tutaj.
 
Ania była zadowolona ze swojej niespodzianki, i ja z mojej jestem bardzo, ale to bardzo zadowolona więc całą Majową Wymiankę uważam za bardzo udaną :)
 
Dziękuję Madziu za zorganizowanie tej cudnej zabawy!
:)

12 komentarzy:

  1. Cieszę się, że paczka przypadła Ci do gustu - to dla mnie ogromna radość, uwielbiam robić prezenty :)))
    Dziękuję za udział w mojej wymiance!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna wymianka. Najważniejszy uśmiech, który pojawia się przy obdarowywaniu innych a także z otrzymywanych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty przygotowałyście!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna wymianka :) Masa wspaniałych rzeczy do Ciebie przywędrowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję takiej świetnej wymianki. Mnóstwo wspaniałych prezencików do Ciebie przyfrunęło.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że wymianka bardzo udana - upominki są świetne! Też lubię ten element zaskoczenia podczas otwierania paczki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne wymianki:) i fajnie ze i synek skorzystał:):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała wymianka. Gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I congratulate such a great exchange. a lot of great gifts have flown to you.
    Best wishes :)

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń