sobota, 20 maja 2017

Kosmetyczka z hafcikiem

No i mamy wreszcie iście letnią pogodę! Na jakiekolwiek haftowanie czy kartkowanie w tej chwili nie mam ani czasu, ani natchnienia... Większość dni spędzamy na spacerowaniu i wyszukiwaniu nowych zakamarków naszej okolicy- i świetnie się przy tym bawimy!

Dziś jednak chciałabym pokazać coś co wykonałam już kilka tygodni temu- kosmetyczkę z małym hafcikiem. Kosmetyczka powstała na potrzeby wymianki, o której napiszę niebawem. Było to chyba moje drugie czy trzecie zetknięcie z maszyną do szycia więc do ideału jeszcze daleka droga, ale ja jestem usatysfakcjonowana, a obdarowana osoba również wydała się być zadowolona :)

 

 

 
Na koniec dziękuję pięknie za przemiłe komentarze pod moim poprzednim postem :) Cieszę się bardzo, że moja pierwsza kartka ślubna spotkała się z uznaniem, na pewno dodało mi to skrzydeł do dalszego kartkowania :)

23 komentarze:

  1. Śliczna! Na maszynie szyć nie umiem, więc jak dla mnie wyszło perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Do perfekcji to tu jeszcze duuuzo brakuje ;)

      Usuń
  2. Piękna kosmetyczka! Pięknie wkomponowałaś ten hafcik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pekná kozmetická taštička, aj výšivka je pekná...
    Pekný večer,
    Aďka

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu, mi kosmetyczka podoba się bardzo! Ładna, ślicznie odszyta, delikatna i z cudnym hafcikiem :) dziękuję jeszcze raz :** i pięknej niedzieli Wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję jeszcze raz Aniu i mam nadzieję że prezent się przydał :)

      Usuń
  5. Prosty wzorek a tak cudnie ozdobił kosmetyczkę.
    Do wprawy w szyciu dojdziesz tylko wtedy, gdy będziesz więcej szyła ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Basiu :) Niestety nie mam stałego dostępu do maszyny do szycia wiec mogę próbować swoich sił tylko kiedy jestem w rodzinnych stronach...

      Usuń
  6. Bardzo ładna kosmetyczka i aż trudno uwierzyć że takie cuda robisz na początku Twojej znajomości z maszyną:).....co to będzie później:):)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po prostu śliczna! Ten kwiatowy materiał urzeka delikatnymi odcieniami!
    I świetnie poradziłaś sobie z szyciem. Ja chciałabym się nauczyć współpracy z maszyną do szycia ale coś nam nie po drodze:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyczka z tym hafcikiem wygląda ślicznie. Bardzo delikatnie i romantycznie.
    Gratuluję samego wykonania.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kosmetyczka! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne szyciowe początki, Asiu!
    Podziwiałam już kosmetyczkę u obdarowanej.

    OdpowiedzUsuń
  11. the beautician with this hafcik looks beautiful. very gently and romantically.

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń