niedziela, 15 października 2017

Podaj Dalej

Witajcie!

Dziewczyny, serdecznie Wam dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze pod moim postem z trzema serwetkowymi karteczkami, nie macie pojęcia jak bardzo lubię je czytać! ;)

Dziś przychodzę do Was pochwalić się przesyłką jaką otrzymałam od Magdaleny B w ramach zabawy Podaj Dalej :) Paczuszka przywędrowała do mnie już w piątek, ale weekend mieliśmy wyjazdowy i bardzo zajęty, dlatego chwalę się dopiero teraz. 
Oto zawartość prezentu od Madzi:


W paczuszce znalazły się przydasie scrapbookowe, hafciarskie oraz serwetki do decu (lub do kartek!), słodkości, herbatka, świeczki oraz coś z czym się spotkałam pierwszy raz: rozpuszczalna kanwa! Wiedziałam, że istnieje coś takiego ale nigdy jeszcze nie używałam. Narazie jeszcze nie mam pomysłu na taką kanwę, ale jestem bardzo ciekawa jak będzie wyglądała praca z nią :) 

Madzia wykonała dla mnie również trzy śliczności: kartkę, czekoladownik i zakładkę:


Madziu, serdecznie dziękuję Ci za tą cudną przesyłkę! :) 

* * * * *

A teraz moja kolej! 

Zapraszam do zabawy dwie osoby, które jako pierwsze zgłoszą chęć udziału w komentarzach. W ciągu roku przygotuję dla Was paczuszki, a Wy potem również ogłosicie zabawę u siebie. 

To kto chętny? ;)

16 komentarzy:

  1. Piękne prezenty dostałaś, ta kanwa to rzeczywiście fajna i ciekawa rzecz :) Ja już czekam na 3 podaj dalej więc póki co się nie zapisuję nigdzie, póki się z nich nie wywiąże :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja jestem chętna na podaj dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że przesyłka dotarła i się podoba:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu, same wspaniałości do Ciebie przywędrowały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A jak się mieszka zagranicą to można? Bo jeśli tak to ja bardzo chętnie bym się zapisała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna paczuszka, a takie cieszą najbardziej:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow !!! beautiful and so lovely work :) i really like your good idea so much.Thank for sharing.

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń