niedziela, 29 października 2017

Kwiatki z foamiranu

Witajcie!

Kiedy tylko zobaczyłam w internecie kwiatki robione z pianki foamiran, od razu bardzo mi się spodobały. Długo zeszło mi się zanim spróbowałam swoich sił w tej technice. Obejrzałam kilka tutoriali na YouTube, przejrzałam całe mnóstwo zdjęć kwiatków i w końcu zabrałam się do pracy. Dziś mogę już zaprezentować moje pierwsze kwiatki zrobione z białej pianki:


Wykonanie kwiatków okazało się naprawdę bardzo proste. Pokusiłam się nawet o kilka różnych kształtów, a także pokolorowałam niektóre elementy suchą pastelą. Badziki natomiast miałam w swoich zapasach od bardzo dawna. Kwiatki wyglądałyby jeszcze piękniej gdyby zamiast badzików były pręciki, ale tych jeszcze nie posiadam ;)





Zdecydowanie polubiłam pracę z foamiranem i mam zamiar dalej szkolić się i próbować nowych kwiatków i kolorów. A ile mam już pomysłów na kartki z moimi kwiatkami, hoo hoo!!!

15 komentarzy:

  1. Cuda :)
    To kiedy mogę zamawiać? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie wyszły Ci te kwiatki i bardzo mi się podobają:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsze koty za płoty , bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne, z pewnością będą pięknie prezentować się na Twoich kartach :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana no trudno uwierzyć, że to Twoje pierwsze kwiatki:)
    Są śliczne i niezwykle delikatne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kwiatuszki, masz talent w rękach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki dziewczyny! Z tym talentem to bym nie przesadzała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze koty za płoty - ślicznie wyszły Ci te kwiatuszki :)
    Będą wspaniałą ozdobą Twoich kartek.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne:) zatem miłej realizacji planów kartkowych zycze:)

    OdpowiedzUsuń