niedziela, 8 października 2017

Kartka z serwetką

Witajcie!

Dzięki podpowiedzi Ewy (Ewuniu, jeszcze raz serdecznie Ci dziękuję!) trafiłam na bloga Novinki, która już dawno temu zrobiła tutorial pokazujący jak z serwetki zrobić scrapka. Przede mną otworzyło to ogromne pole do działania bo serwetek mam pół piwnicy ;) Przystąpiłam więc ochoczo do pracy i zmajstrowałam taką kartkę:




Poza czterema małymi półperełkami i stempelkiem z życzeniami nic już nie dodawałam bo sama serwetka wydała mi się już wystarczająco bogata. 

A stempelek pochodzi również od Novinki:


Jak się Wam podoba ta moja pseudo-dekupażowa kartka? ;)

28 komentarzy:

  1. Cudna, szybko się wzięłaś do działania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest! Wszystko sie pieknie komponuje i tworzy całość!!! Dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja, mówisz że da radę z serwetki zrobić kartkę, koniecznie muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka śliczna!
    Też mam serwetek duuuużo i wciąż mi ich przybywa, takie śliczne są w sprzedaży ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masz teraz Basiu pomysł jak te serwetki jeszcze wykorzystać ;)

      Usuń
  5. Te lubię robić scrapki z serwetek - śliczna karteczka wyszła.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Już mam milion innych pomysłów :)

      Usuń
  6. Wspaniała karteczka, bardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Asiu, piękna kartka! Szybko zabrałaś się do działania i bardzo dobrze! Cieszę się, że mogłam Ci pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybko się zabrałam bo byłam bardzo ciekawa efektu ;) Cieszę się że kartka się podoba :)

      Usuń
  8. Prześliczna kartka, a serwetka faktycznie "robi robotę" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Owszem wykorzystanie serwetki do karteczek fajna sprawa.Ja mam ok 3 pudła serwetek i czasem robię sobie papiery bo zawsze taniej. Śliczna karteczka:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    หนังไทย

    OdpowiedzUsuń