czwartek, 18 stycznia 2018

Kartki z okazji ważnego święta

Witajcie!

Dziś na tapecie kartki, które Jaś wręczy swoim dziadkom i pradziadkom z okazji ich święta.

Dla babci oraz babci i dziadka składaczki:









Dla prababci oraz prababci i pradziadka proste kartki, które wyszły strasznie... babciowato, a w ogóle nie było to moim zamiarem :)




*   *   *   *   *

Ostatnie dwie kartki powstały z papierów, których śliczny bloczek dostałam w prezencie urodzinowym od Ewy Staniec-Januszek. A tutaj całość pięknej przesyłki:


Ewuniu, jeszcze raz bardzo Ci dziękuję! Sprawiłaś mi wielką niespodziankę bo naprawdę nie spodziewałam się takich cudowności :) :***

wtorek, 16 stycznia 2018

Ślubny exploding box

Witajcie!

Nastąpiła mała przerwa od albumów i na tapetę wskoczył exploding box. Oczywiście mój pierwszy i oczywiście bazę zrobiłam sama. W przeciwieństwie do albumów okazała się bardzo prosta. Pudełeczko powstało z okazji zaślubin mojej koleżanki Edyty. 


Na wieczku listki z wykrojników w pastelowych kolorach, tag z życzeniami oraz tort, który wycięłam z kolekcji papieru i zamontowałam za pomocą papierowej "stópki" aby był trochę pionowy. 



Na wewnętrznych ściankach kartka z kalendarza, którą wykombinowałam sama (ale siedziałam nad nią pół dnia i już więcej się na to nie piszę...), kopertka na pieniążki, życzenia od naszej rodziny i mała kompozycja 3D z balonów i kwiatków. Pośrodku dodatkowe pudełeczko ze słodkościami. Zastanawiałam się czy nie zrobić tutaj np. bukietu kwiatów, tortu z papieru lub młodej pary z tekturki, ale ostatecznie pomysł z Ferrero Rocher spodobał mi się najbardziej. 








Myślicie, że taki prezencik spodoba się młodej parze? Mnie się taka forma bardzo podoba. A wykonanie- no cóż, to już nie mnie oceniać ;)

*   *   *   *   *
A może ktoś jeszcze chce wygrać fajny albumik na zdjęcia? Zapraszam tutaj

sobota, 13 stycznia 2018

Kto chce prezent? ...czyli album pudełkowy

Witajcie! 

Mam dziś dla Was małą niespodziankę :) Ale o tym za chwilę. Najpierw chcę Wam pokazać mój pierwszy (udany, bo nieudane wcześniej były już dwa...) album pudełkowy. Wykonałam go według tutorialu na YouTubowym kanale Scrapkate, a papiery użyte do jego wykonania pochodzą z Empiku. Albumik ma wymiary 15x15cm, a więc mieści zdjęcia 9x13cm lub mniejsze. Ma łącznie pięć stron i zmieści się w nim ok. 20 zdjęć. Cała praca nad nim była dla mnie niesamowitym wyzwaniem ze względu na bardzo skomplikowaną bazę, którą oczywiście postawiłam sobie za punkt honoru zrobić sama od zera. W pocie czoła mozolnie kleiłam wszystkie elementy i powiedziałam sobie, że jeśli uda mi się ten album zrobić to nie będzie już dla mnie rzeczy niemożliwych ;) I udało się! Mało tego, jestem z niego bardzo zadowolona (tak, bardzo to skromne, wiem...)

Moje albumowe pudełeczko wygląda tak:



A po otwarciu środek albumu prezentuje się tak:



Wszystkich stron Wam narazie nie pokażę, bo chciałabym zachować trochę niespodzianki...

I tutaj przechodzimy do przyjemnej części: chciałabym mój albumik podarować jednej z Was. Mam małą tremę bo nie wiem czy znajdzie się ktoś chętny na ten mój wytwór, ale co tam ;)
Co trzeba zrobić? Nic wielkiego. Wystarczy w komentarzu pod tym postem wyrazić chęć otrzymania albumiku i napisać z jakiej okazji zdjęcia znalazłyby się w tym albumiku gdyby trafił właśnie do Ciebie. Tak żebym mogła sobie trochę poczytać :) Nie robię żadnego bannerka, ale jeśli masz ochotę wspomnieć o zabawie przy okazji jednego ze swoich wpisów i porwać jedno z powyższych zdjęć to bardzo proszę. Zapisy do przyszłej niedzieli, 21 stycznia. Zwyciężczynię Jasiek wylosuje następnego dnia. 

To jak, jest ktoś chętny?
Buziaki! Zmykamy na spacer :***

wtorek, 9 stycznia 2018

Urodzinowe prezenty :)

Witajcie!

Chciałabym Wam dziś pokazać cudne urodzinowe prezenty, które dostałam w ramach wymianki i nie tylko ;)

Madzia z bloga Mój Świat Rękodzieła zorganizowała Całoroczną Wymiankę Urodzinową, w której dostałam takie paczuszki:

Od Eluni:

Od Eluni:

Od kgosi:

Od Madzi B:

Od Any:

Od Basi:

Od Magos:

Dziewczyny, bardzo Wam wszystkim dziękuję! A Madzi B. dziękuję jeszcze za zorganizowanie bardzo fajnej zabawy :)

*   *   *   *   *
Poza wymianką dostałam jeszcze cudną przesyłkę od Ewuni, co było dla mnie kompletnym zaskoczeniem! Ewuniu, bardzo bardzo Ci dziękuję :)


*   *   *   *   *
I jeszcze jeden prezent z pasjami związany. Od rodzinki na urodzinki dostałam trochę gotówki, za co dziś sprawiłam sobie w Ikei taki oto wózeczek na przydasie :)


Fajnie mieć urodziny ;) 
Buziak dla Was!

poniedziałek, 8 stycznia 2018

Mini albumik i kartka

Witajcie!

Dziś będzie multum zdjęć więc jeśli ktoś nie przepada za takim wysypem fotek to przepraszam ;)
Chciałabym Wam pokazać dwie prace, które ostatnio wykonałam. Pierwsza z nich to mini albumik, który wykonałam według świetnego tutorialu Agnieszki Trześniewskiej, który można znaleźć tutaj. To dla mnie zupełnie nowa forma, dlatego praca nad nią była dla mnie lekcją od początku do końca. Efekt widać poniżej, ja jestem zadowolona, zważywszy na to, że pierwszy raz zrobiłam albumik w takiej formie:




Okładka z motylkami otwiera się "w górę", a strony na zdjęcia naprzemiennie na boki. W albumie jest pięć takich stron:







Albumik pomieści ok. 12 zdjęć. Jest w nim sporo niedociągnięć i błędów, ale tak jak wspomniałam powyżej, była to dla mnie zupełnie nowa lekcja :)

*   *   *   *   *

Druga praca to kartka, którą wykonałam dla Madzi. 
Kartka powstała na bazie w kolorze naturalnym przy użyciu różanej kolekcji, której nazwy niestety nie pamiętam, i kilku dodatków. Mam nadzieję, że Magdzie się podobała ;)




A taką paczuszkę wysłałam Madzi w ramach Wymianki Urodzinowej


Ja swoje prezenty urodzinowe pokażę Wam jutro. 

*   *   *   *   *

A na koniec jeszcze dwie kartki Świąteczne, które dotarły do mnie w zeszłym tygodniu. Od Agatki i Agnieszki. Dziewczyny, ślicznie Wam dziękuję! :)


To tyle. Buziaki dla Was! ;*