niedziela, 22 października 2017

CANDY Roczkowe!

Witajcie!

6 grudnia, dokładnie w Mikołajki, mój mały Mikołajek czyli Jaś skończy roczek. Z tej okazji razem postanowiliśmy zrobić Wam małą niespodziankę i zorganizować CANDY!


Co będzie do wygrania? Nagrodą główną będzie jeden z trzech zestawów papierów do scrapbookingu:

Zestaw 1:

Zestaw 2:

Zestaw 3:

Wszystkie papiery są w formacie A4. Oprócz papierów do paczuszki dołączę oczywiście kilka przydasiów i innych niespodzianek! :)


Zasady rozdawajki:

1. W komentarzu pod tym postem zgłoś swój udział w zabawie i napisz, który z trzech zestawów papierów chciałabyś otrzymać. 

2. Powyższy banerek wraz z linkiem do tego posta umieść w pasku bocznym swojego bloga:

3. Będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz obserwatorem mojego bloga, ale nikogo do tego nie zmuszam ;)

4. Zapisy do rozdawajki potrwają do 4 grudnia. Wyniki losowania ogłoszę (a to niespodzianka!) 6 grudnia, w dzień pierwszych urodzin Jasia. 

5. Przesyłkę wysyłam na terenie Polski. Jeśli mieszkasz za granicą, mogę wysłać do Twoich krewnych w Polsce. 

Serdecznie zapraszam!!!

*     *     *     *     *

A może przy okazji uda mi się namówić jeszcze kogoś do udziału w Bożonarodzeniowej Wymiance? :) Szczegóły tutaj


*     *     *     *     *

No to jeszcze przy okazji zapraszam serdecznie do udziału w przyszłorocznym Cyklicznym Kartkowaniu, które organizuję wspólnie z Magos. Szczegóły tutaj


*     *     *     *     *

Teraz to już wszystko! Pozdrawiam Was ciepło! 
:)

31 komentarzy:

  1. Cudne zestawy papierów przygotowałaś! Mnie najbardziej spodobał się zestaw nr 3. Banerek wisi już na pasku bocznym bloga cytrulina.blogspot.com
    Pozdrowienia dla Ciebie i dla synka, a życzenia urodzinowe przekażę mu 6 grudnia - to jest też dzień moich urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już dzisiaj składam życzenia twojemu synkowi i zapisuje się na zestaw nr.1

    OdpowiedzUsuń
  3. Poważna okazja do świętowania! W takim razie porywam banerek do siebie :) Co do zestawów, to pierwszy z nich przypadł mi najbardziej do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo jakaż to poważna okazja:) Pierwsze urodziny dziecka, to niesamowite przeżyci:)

    Z miłą chęcią pobawię się z Wami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. najserdeczniejsze życzenia dla przyszłego Solenizanta!
    przyłączam się do zabawy. Najbardziej spodobał mi się zestaw nr 1. Banerek wisi :)
    https://pasjemojelucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozdrawiam ciebie i Jasia wchodze do zabawy , podoba mi się nr3 , banerek juz mam i siebie

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisuję się do zabawy ,a Jasiowi życzę sto uśmiechów na roczek :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego dla Jasia. Pierwsze urodziny to poważna sprawa :)
    Z przyjemnością ustawiam się w kolejce i wybieram zestaw nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego dla synka!
    Chętnie się zapiszę na Twoje rozdanie wybierając zestaw nr 2

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie zgłoszę się do zabawy. Zestaw nr 3 wybieram

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego dobrego dla synka!
    Chętnie wezmę udział w Twojej zabawie, a podoba mi się zestaw 3:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ohoho! To ci hojny Mikołaj! To już teraz życzenia wszystkiego, co najlepsze dla synka i staję w kolejce.:)A wybieram zestaw 3.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ustawiam się w kolejce po papiery, wszystkie mi się podobają, więc jakbym wygrała, to niech Jasiek decyduje o wyborze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach no kibicuje zeby mały Jaś zdmuchnął dzielnie swoja pierwsza świeczkę (wsród naszych dzieci,wlasnie tylko Jaś zdmuchnął sam świeczkę na roczek:)) i chetnie pobawię sie z Wami wybierając zestaw 2. Jasiu bądź radością dla rodziców i bliskich i zycze Ci wielu dziecięcych przygód i uśmiechów!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. W fajny dzień ma urodziny Twój Jaś :).

    Do zabawy chętnie się przyłączę i wybieram zestaw numer 3 :).

    Nad wymianką już wcześniej myślałam ale nie dam rady.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam czy jestem wśród Twoich obserwatorów, a nie widzę nawet takiej funkcji u Ciebie ...

      Usuń
  16. Uściski słać dla Jasia w dniu urodzinek ode mnie i mojej córci Zosi!! Pierwszy roczek też przed nami, teraz świętowaliśmy pół roczku z radością. Przyłączam się z tej okazji do zabawy i zapraszam na bloga https://haftkrzyzykowykseni.blogspot.com/

    A zestawy tak piękne, że jeśli uda mi się wygrać poproszę niespodziankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale miałaś układy z Mikołajem, taki prezent sobie/swojej rodzinie zrobiłaś:)
    Z chęcią zapiszę się na Twoje Candy.
    A na zabawę kartkową to już się zapisałam :)
    Pozdrawiam
    aha -zestaw nr 1 jakby co:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne papiery - staję w kolejce po zestaw numer 2.
    Ps. Sto lat dla Jasia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. 100 lat dla Jasia! Chętnie dołączę do zabawy. Wybieram zestaw nr 3. Posiadam krajowy adres. Banerek na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Sto lat dla Jasia. A ja staję w kolejkę do zestawy nr 1. Banerek na www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Co prawda jeszcze miesiąc do urodzin Jasia, ale już teraz chciałabym mu złożyć życzenia wszystkiego co najlepsze i cały worek prezentów od Mikołaja :D
    Z chęcią przyłączę się do wspólnego świętowania. Papiery są prześliczne i nie potrafię się zdecydować, który zestaw wybrać nr 1 , a może nr 2? Hmm.... w sumie dla mnie nie jest ważne, który zestaw, liczy się przede wszystkim dobra zabawa :) Banerek zabieram do siebie https://haftowanezaciszeagnes.blogspot.com/ Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z miłą chęcią ustawiam się w kolejce, wszystkiego najlepszego dla małego Jasia :) a jeśli wygram, to obojętnie mi który zestaw wyślesz :) z każdym zrobię dobry użytek :3

    OdpowiedzUsuń
  23. Sto lat, pięknie rocznice do świętowania :) Z miłą chęcią zgłoszę się po zestaw nr. 3, a banerek na blogu elementymojegozycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego najlepszego dla synka :) Też bym chciała mieć urodziny 6 grudnia! Z chęcią zgłaszam się do zabawy, w razie ewentualnej wygranej prosiłabym nr 3 ;) Pozdrawiam serdecznie Ciebie i Jasia!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego dobrego dla solenizanta! Ja również ustawiam się w kolejce i wybieram zestaw nr 1:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Tobie i Jasiowi życzę wszystkiego najlepszego.
    Z przyjemnością wezmę udział w losowaniu. Jestem w większości , poproszę o papiery nr 3 ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. No proszę jak Mikołaj to Mikołaj pełną parą-piękny prezent taki mały szkrab w tym dniu się urodził.
    Dla Jasia dużooooo zdrówka przesyłam, niech się chowa i radość szczęśliwym rodzicom niesie. Oby wszystkie smutki i troski go omijały.
    Na candy i ja chętnie się zapiszę a papiery hmmmm wszystkie śliczne ale jak mus wybrac jeden to chyba nr 2.
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chętnie się zapiszę, to już ostatnia chwila. Wszystkiego najlepszego dla synka:) Wybieram zestaw nr3. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń