czwartek, 26 października 2017

Mini SAL BB - KONIEC!

Witajcie!

Dziś jestem przeszczęśliwa! :D Wczoraj ukończyłam, a dziś mogę Wam pokazać wszystkie dzieciaki z SALu Belle&Boo autorstwa Chagi. Muszę przyznać, że czuję się trochę dziwnie... Dzieciaki towarzyszyły mi od marca, a więc prawie osiem miesięcy. A teraz są już gotowe! Z jednej strony trudno mi się rozstawać z pracą nad nimi, a z drugiej nie mogę się doczekać jak będą wyglądały już zupełnie gotowe, oprawione. 

Moje przedszkole maszeruje po Luganie Murano, 32 ct. w kolorze ecru. Pracę wyhaftowałam pięcioma kolorami DMC i dwoma Ariadny. Haftowało mi się ją niesamowicie przyjemnie, każdy krzyżyk wywoływał u mnie uśmiech :) Nawet kontury w tym wzorze uważam za bardzo fajne! 

A teraz zdjęcia:

Wśród skarbów jesieni:





Moja praca w czterech częściach:





No cóż... To tyle! Mam nadzieję, że moje dzieciaki przypadły Wam do gustu. 
Kiedy znowu pojawią się na blogu, będą już w pięknej ramie ;)

Pozdrawiam Was ciepło, a Tobie Aga dziękuję kolejny raz za zorganizowanie cudnego SALu! :)

*     *     *     *     *

Zapraszam na Candy, Bożonarodzeniową Wymiankę oraz przyszłoroczne Cykliczne Kartkowanie- szczegóły pod banerkami w pasku bocznym!

21 komentarzy:

  1. Asiu, gratulacje!!! Twoje przedszkole wyszło przecudnie! Dzieciaczki są niesamowicie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie to zrobiłaś , jeszcze oprawa i cudowny obrazek

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Piękny haft powstał u Ciebie! Możesz być z siebie naprawdę dumna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądają, czekam na oprawę:)
    Z oczka w psie zrezygnowałaś celowo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O masz! Nie no, piesek nie może być bez oczka, jutro mu dosztukuje :) Nie wiem jak to się stalo!

      Usuń
  5. Cudny haft. Pieknie ci wyszlo! Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna parada dzieci :) Cudeńko ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow. Super wygląda całość, czekam na zdjęcie z oprawą, super:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda rewelacyjnie. Ładnie wyglądają postacie na tym kolorze tkaniny, choć nigdy w życiu nie powiedziałabym, że to ecru :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie się prezentuje ten haft :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Haft wygląda rewelacyjnie, czekam na oprawę.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna praca!
    aż nie trudno uwierzyć, że jest tam tak niewiele kolorów użytych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziewczyny, bardzo Wam dziękuję za te wszystkie ciepłe słowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne są te dzieciaczki:) Ślicznie wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wytrwałości. Piękny!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wzorek dopracowany, to i hafcik wyszedł pięknie.
    Super, że dotrwałaś do końca.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń