piątek, 17 listopada 2017

Wymianek czas...

Witajcie! 

Nie mogę się nie pochwalić prezentami, jakie dostałam od Dżej Nej i Sylwii w ramach prywatnych wymianek :)

Dżej Nej zgodziła się podarować mi piękne scrapki do kartek i innych prac. Zamówiłam liście i trochę ażurków, bo takie scrapki są mi teraz najbardziej potrzebne. Dżej Nej przeszła samą siebie, zobaczcie: 


Do przesyłki była dołączona śliczna kartka:


Martynko, jeszcze raz pięknie Ci dziękuję :)

*   *   *   *   *

Od Sylwii natomiast, w zamian za serwetki do decu dostałam taką ogromną pakę przydasiów:


Sylwia zrobiła dla mnie również śliczną kartkę:


A teraz najpiękniejszy prezent. Sylwia przygotowała również karteczkę dla Jasia z okazji roczku. No wzruszyłam się niesamowicie jak ją zobaczyłam:


Sylwia, bardzo ale to bardzo dziękuję Ci za te cudne prezenty :)

*   *   *   *   *

Ja natomiast jestem gapa jakich mało i kompletnie zapomniałam zrobić zdjęcia paczek, które wysłałam dziewczynom... Jeśli jesteście więc ciekawe, zajrzyjcie na ich blogi ;) 

11 komentarzy:

  1. przydasie mają moc:)
    ta kartka retro jest piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam maszynki i takie przydasie to dla mnie zawsze i w kazdej ilosci , musze zaproponować którejs blogowej koleznce

    OdpowiedzUsuń
  3. Super przydasie dostałaś, to teraz tylko z nimi szaleć i tworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super przydasie dostałaś też byłabym z takich zadowolona :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że wymianki się udały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny efekt wymianki. Teraz możesz tworzyć z tych scrapków a tworzyć! Dziękuję za udział w moim candy i zapraszam wkrótce po wyniki ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdziwe skarby zgarnęłaś!

    OdpowiedzUsuń