czwartek, 23 listopada 2017

Album na roczek czyli gdzie byłam jak mnie nie było!

Witajcie!

Blog porósł nieco pajęczyną, ale zaręczam, że dni mijają mi niezwykle kreatywnie :) Przygotowuję pewne paczuszki do wysłania, porządkuję przydasie, zbieram pomysły. W sobotę 18 listopada wybrałam się na scrapbookowy zlot Art In Town i nie żałuję! Podejrzałam mnóstwo przepięknych prac i mocno uszczupliłam portfel, ale ten drobiazg przemilczmy ;) 

Jednak najważniejszą rękodzielniczą pracą jaką ostatnio wykonałam jest Jasiowy album na zdjęcia. Będzie zawierał najważniejsze fotki z pierwszego roku życia Jaśka, a prezentuje się tak:




Poniżej poszczególne strony:

Wewnątrz okładki zrobiłam kieszonkę na zdjęcia USG oraz po urodzeniu. Po prawej kieszonka z shakerem i jedyne póki co zdjęcie w albumie. 

Kieszonka na kilka zdjęć oraz pusta strona, na której wkleję dwa zdjęcia. 

Strona z zakładką na zdjęcia z babciami i dziadkiem oraz kaskada na zdjęcia z Chrztu. 

Na środkowych stronach albumu zrobiłam otwierane zakładki na których zmieści się więcej zdjęć.

Kopertka zamykana na magnes i strona na kolejne wklejane zdjęcia.  Za kopertką jest jeszcze dodatkowa kieszonka :)

 Kolejna kieszonka oraz strona na zdjęcia z roczku. 

Miejsce na fotografię rodzinną oraz, na ostatniej stronie- kieszonka z kartką, na której wszyscy roczkowi goście złożą Jaśkowi życzenia.

Między każdymi dwiema stronami znajduje się duża kieszeń z matami na zdjęcia. 


Do wykonania albumu użyłam gotowej bazy ze sklepu Scrapbooking Shop. Papiery pochodzą z różnych kolekcji i nabyłam je na sobotnim Art In Town. Do tego cała masa innych dodatków z przeróżnych miejsc. 

Przy wykonaniu albumu bardzo pomogły mi filmiki pani Kasi Stącel. Jeśli ktoś ma ochotę rozpocząć przygodę z papierem to polecam, jej prace są nieziemskie, a wszystko tłumaczy w bardzo przejrzysty i przesympatyczny sposób. Również dzięki jej tutorialowi nauczyłam się wykonać shaker z kieszonką na zdjęcia. Naprawdę polecam zajrzeć na jej kanał!

I jak Wam się podoba? 
Ja jestem zadowolona i mam nadzieję, że Jaś będzie miał pamiątkę na całe życie :)

Pozdrawiam Was ciepło i jeszcze tylko dodam, że zdjęcia albumu udało mi się dziś wykonać w słońcu! W listopadzie!!! ;)

10 komentarzy:

  1. wspaniała pamiątka będzie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna pamiątka! Pomysłowy album, pięknie go dopracowałaś teraz tylko fotki powklejać i będzie co oglądać jak Jaś podrośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowity! masz talent! a pamiątka piękna - na całe życie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny album! Wyjątkowa pamiątka! Piękne papiery, dodatki, zakładki, zakamarki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Album jest przepiękny, wszystko takie staranne. Super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu, jestem pod wielkim wrażeniem. Ten album jest przepiękny! Widać, że dopracowałaś go w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń