wtorek, 7 marca 2017

Wielkanoc, czas start!

W numerze 2/2017 gazetki "Wena Design" (a kupiłam ją pierwszy raz!) znalazłam przepiękny wielkanocny wzór, w którym od razu się zakochałam. W związku z tym wszelkie aktualne projekty odkładam na bok (poza pewną zakładką, o której za chwilę ;)) i skupiam się na pracy, którą muszę przecież ukończyć przed Wielkanocą.

Gotowa praca ma wyglądać tak:


Dzisiaj przygotowałam już sobie Aidę 18ct oraz Ariadnę. We wzorze podana jest mulina Anchor, ale ja jej nie używam więc zamieniłam sobie kolorki na Ariadnę. A na zdjęciu poniżej cały przygotowany zestaw:


Na wyhaftowanie tej pracy wyznaczyłam sobie "deadline" za cztery tygodnie. Już sama za siebie trzymam kciuki! ;)

A teraz coś z innej beczki.
Kochana Magos na swoim blogu organizuje całe mnóstwo wspaniałych zabaw. Ja zapisałam się na Zakładkowy Zawrót Głowy, w którym w tym miesiącu tematem przewodnim jest:


Już pracuję nad sowią zakładką, ale swoją pracę pokażę dopiero jak będzie w 100% gotowa ;)

Na blogu Magos biorę również udział w Candy:


Generalnie w życiu mam ogromnego pecha jeżeli chodzi o wygrywanie czegokolwiek ale co tam, kto nie próbuje ten nie ma :D

I ostatnia zabawa z bloga Magos, w której biorę udział (i taka, którą chyba najbardziej się cieszę!) to Majowa Wymianka:


Już nie mogę się doczekać wymianki! I mam już pewne pomysły na temat tego co podaruję mojej "parze" :) 

Tak więc Droga Magos, wielkie dzięki za zorganizowanie takich cudnych zabaw na swoim blogu! ;)

Dobranoc!

3 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba to jajo, jestem ciekawa finału :)
    No i czekam na zakładkę :)
    Dziękuję za chęć udziału w moich zabawach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu! powodzenia z haftem, też mi się rzucił w oczy, ale mam taki napięty grafik, że już nic nie wcisnę mimo szczerych chęci! pozdrawiam cieplutko! ps oczywiście na podaje dalej zapraszam i proszę tylko o adresik na maila!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow powodzenia Asiu w haftowaniu, piekne dzieło bedzie:):):)

    OdpowiedzUsuń