wtorek, 8 maja 2018

Cykliczne kartkowanie - podsumowanie kwietnia

Witajcie,

Zapraszam serdecznie na podsumowanie Waszych kwietniowych prac. Oto one:

Czarna Dama:



Renia:



Agata Baran:



Ksenia:



Ewa Gawlik:


Katarzyna G:


Au-une:


Promyk:


Świat według Basi:



barbaratoja:


Ewa Staniec-Januszek:



Maria S:


Madzia B:



Pasje Violi:

ptaszki

Głos na Waszą ulubioną kartkę oddajemy wysyłając maila na adres: kartkowanie2018@wp.pl


UWAGA!

Na koniec niestety przykra wiadomość. Po wylosowaniu kwietniowej zwyciężczyni i wysłaniu nagrody niestety zawieszamy naszą zabawę. Bardzo Was proszę abyście nie miały z tego powodu żadnych pretensji do Madzi- ta sytuacja wyniknęła z mojego powodu. Życie i sytuacja zmusiły mnie do chwilowego zawieszenia aktywności na blogu. A że cała zabawa była współpracą moją i Madzi, jedynym sensownym rozwiązaniem było ją zawiesić. Mam nadzieję, że nie będziecie się długo gniewały. Bardzo Was przepraszam. I, mam nadzieję, do zobaczenia niebawem :*

10 komentarzy:

  1. Szkoda, bo fajnie się robiło kartki podług Waszych wytycznych. Ale doskonale rozumiem, że plany swoje a życie swoje i absolutnie nie mam za co się gniewać :) Oby wszystko Ci się szybko, dobrze ułożyło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co zrobić - życie. Mam nadzieję, że wrócisz do nas. Powodzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie są najpiękniejsze

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki świetne.
    Szybkiego rozwiązania swoich spraw i powrotu do nas Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kartki - jak tu wybrać najładniejszą? ;)
    Szkoda, że zabawa zawieszona :( Przyjemnie było tworzyć kartki z Waszymi wytycznymi. Mam nadzieję, że wszystko ułoży się po Twojej myśli i będziesz mogła wrócić spokojnie do blogowego świata ;)
    Trzymaj się ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu sprawy rodzinne na pierwszym miejscu wiec no problemo!!! Powodzenia i czekamy na Twoj powrót :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow !!! beautiful and so lovely work :) i really like your good idea so much.Thank for sharing.

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne prace, co jedna to ładniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  9. 42 years old Physical Therapy Assistant Aarika Mapston, hailing from Terrace Bay enjoys watching movies like Euphoria (Eyforiya) and Singing. Took a trip to Garden Kingdom of Dessau-Wörlitz and drives a McLaren F1 GTR Longtail. czytaj

    OdpowiedzUsuń