wtorek, 20 marca 2018

Wymianka "Gra w kolory" - podsumowanie

Witajcie! 

Przyszedł czas na moje podsumowanie wymianki "Gra w kolory". Moja paczuszka wczoraj do mnie dotarła i po batalii na poczcie mogłam ją wreszcie przynieść do domu. Z tego miejsca nie pozdrawiam Poczty Polskiej!!! :(

Ale... teraz już mogę cieszyć się prezentami jakie otrzymałam od Sylwii. Oto one:


Śliczne podkładki pod kubki, wielkanocne jajo-karczoch oraz karteczka:


Scrapowe przydasie:


Słodkości:


Sylwia, bardzo Ci dziękuję! :)

*   *   *   *   *

Ja natomiast przygotowałam paczuszkę dla Magdy, która wybrała sobie kolor niebieski:





Albumik w środku wygląda tak:



A gdyby ktoś chciał dokładniej obejrzeć mój albumik, zapraszam na krótki FILMIK

*   *   *   *   *

A na koniec zdradzę Wam maleńki fragmencik albumu dla dziewczynki, nad którym właśnie pracuję:


*   *   *   *   *
Madzia, bardzo Ci dziękuję za zorganizowanie wymianki! :)

12 komentarzy:

  1. Piękne podkładki otrzymałaś :) Jeszcze raz bardzo dziękuję za cudowny album i całą paczuchę :) Już jestem ciekawa tego albumiku dla dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna wymianka z pięknymi prezentami.
    Album dla dziewczynki zapowiada się obiecująco :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że wymianka udana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo miłe i piękne prezenty

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wymianka Asiu :) Twój album jest czadowy :) A ten dla dziewczynki zapowiada się bardzo interesująco :)
    Asia, czy Ty się może zaopatrzyłaś w maszynkę do wycinania scrapków?

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wymianka, twój album jest wspaniały :), kolejny dziewczęcy zapowiada się świetnie, ja też przygotowuję album dla mojej wnusi :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna wymianka, bardzo bogata i kolorowa.

    OdpowiedzUsuń
  8. I really like your new decorative designs! it's beautiful so much and good idea on site.

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń