wtorek, 16 stycznia 2018

Ślubny exploding box

Witajcie!

Nastąpiła mała przerwa od albumów i na tapetę wskoczył exploding box. Oczywiście mój pierwszy i oczywiście bazę zrobiłam sama. W przeciwieństwie do albumów okazała się bardzo prosta. Pudełeczko powstało z okazji zaślubin mojej koleżanki Edyty. 


Na wieczku listki z wykrojników w pastelowych kolorach, tag z życzeniami oraz tort, który wycięłam z kolekcji papieru i zamontowałam za pomocą papierowej "stópki" aby był trochę pionowy. 



Na wewnętrznych ściankach kartka z kalendarza, którą wykombinowałam sama (ale siedziałam nad nią pół dnia i już więcej się na to nie piszę...), kopertka na pieniążki, życzenia od naszej rodziny i mała kompozycja 3D z balonów i kwiatków. Pośrodku dodatkowe pudełeczko ze słodkościami. Zastanawiałam się czy nie zrobić tutaj np. bukietu kwiatów, tortu z papieru lub młodej pary z tekturki, ale ostatecznie pomysł z Ferrero Rocher spodobał mi się najbardziej. 








Myślicie, że taki prezencik spodoba się młodej parze? Mnie się taka forma bardzo podoba. A wykonanie- no cóż, to już nie mnie oceniać ;)

*   *   *   *   *
A może ktoś jeszcze chce wygrać fajny albumik na zdjęcia? Zapraszam tutaj

16 komentarzy:

  1. Mnie się baaardzo podoba i myślę, że Młoda Para będzie po prostu wzruszona :) Piękny, spersonalizowany prezent będzie również wspaniałą pamiątką :) Fantastyczny box!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny ,słodki i baaaaaaaardzo udany

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny , nigdy nie robiłam takich pudełeczek, a może warto zacząć

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem :) piękny box! Będzie na pewno przemiłą pamiątką :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny box.
    Myślę, że będzie wspaniałą pamiątką tego wyjątkowego dnia.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu, przepięknie Ci to wyszło! Jestem oczarowana! Do zrobienia wykorzystałaś kolekcję, którą muszę sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten box prezentuje się świetnie. I jeszcze ta słodka zawartość :) Młodzi Państwo będą zachwyceni

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny box! A zawartość słodka to bombowy pomysł :)
    Cieszę się, że paczucha doszła, bo już się martwiłam, że zaginęła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszedł Ci fantastycznie, mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale swietny!!! I to ferrero,..mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powstał piękny box, aż nie chce się wierzyć, że to pierwszy...

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny ten box! :D Bardzo podoba mi się pomysł z Ferrero Rocher :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I really like your new decorative designs! it's so beautiful so much and good idea on site.

    หนังตลก

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny box, a powiedz mi zrobiłaś sama tą kopertę? Jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń