sobota, 15 lipca 2017

Bardzo stare kartki

Witajcie!
 
Bardzo, bardzo dziękuję za wszystkie Wasze ciepłe słowa pod moim poprzednim postem. To naprawdę miłe uczucie wiedzieć, że jest tutaj społeczność, na którą można liczyć w chwilach zwątpienia i smutku. Jeszcze raz serdecznie dziękuję!
 
A dziś kartki. Z wielką radością zorientowałam się, że poniższe trzy zdjęcia nie zaginęły i mogę je Wam pokazać. Kartki powstały kiedy mieszkałam w UK czyli co najmniej 6 lat temu. Nie pamiętam już do kogo trafiły, ale naprawdę bardzo się cieszę, że mogę je tutaj pokazać. A zatem:
 
Kartka świąteczna:
 
Kartka dla maleństwa:
 
i kartka na bliżej nieokreśloną okazję ;)

Nie macie pojęcia ile wspomnień się we mnie obudziło kiedy odnalazłam te zdjęcia :)
 
Pozdrawiam wszystkich i życzę ciepłego weekendu :) Szczególne zaś pozdrowienia dla moich blogowych koleżanek mieszkających za granicą! ;)

17 komentarzy:

  1. Też lubię tak powspominać. Nawet jakiś czas temu wrzucałam swoje stare kartki. Rozbrajające. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie pomyślałam "O kurcze, szkoda że już nie mam tych kwiatków i papierów..." :)

      Usuń
  2. Może i bardzo stare kartki, ale jakie ładne! Wspaniale czasami powspominać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kartki!
    Ja też z przyjemnością wspominam, gdy trafię na jakąś starą pracę.
    Pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię tak powspominać, szczególnie jak zobaczę u kogoś moja stare hafty :) Śliczne kartki Asiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne! I ja lubie wspominać patrząc na fotografie starych prac, miłe to jest:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne kartki :) Ja co prawda nigdy kartek nie robiłam, ale podziwiam dziewczyny jak widzę jakie cudeńka robią. Może kiedyś spróbuję i ja.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne karteczki. Miło tak powspominać. Szczególnie ostatnia mi się bardzo spodobała.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja moje starsze wypociny oglądam na swoim pierwszym blogu, mało tam karteczek. Nie mogę uwierzyć,że to już tyle lat minęło gdy piszę na blogu http://brbaratoja.blog.onet.pl/
    pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne kartki :) Ja co prawda nigdy kartek nie robiłam, ale podziwiam dziewczyny jak widzę jakie cudeńka robią. Może kiedyś spróbuję i ja.



    ตารางคะแนนพรีเมียร์ลีก

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne, a ta ostatnia powala, te kwiatuszki i ta grafika :3

    OdpowiedzUsuń