środa, 11 października 2017

Kolejne kartki z serwetki

Witajcie!

Na fali mojej nowej fascynacji wykorzystaniem serwetek w scrapbookingu, powstały kolejne trzy kartki. Serwetka, którą do nich wykorzystałam tak mi się podoba, że przestałam jej używać w jadalni i schowałam do przyszłych prac rękodzielniczych. Chyba tylko koleżanki rękodzielniczki mogą zrozumieć stwierdzenie, że uwielbiam jakąś serwetkę ;) No bo jak można uwielbiać serwetki?? Ale dosyć gadania. 

Takie kartki powstały dziś rano:






Tak jak w przypadku kartki, którą pokazywałam w poprzednim poście, nie dodałam wielu dodatków. Na kartkach są tylko stempelki od Novinki i dla małego efektu 3D, niektóre elementy wzoru przykleiłam za pomocą kostek. Jestem zadowolona z efektu :)

Wszystkie trzy kartki powstały z jednej serwetki, a jeszcze udało mi się z niej wykroić kilka scrapków do przyszłych projektów:


Teraz jeszcze tylko kilka kartek bożonarodzeniowych i wracam do haftowania. Koniecznie!

14 komentarzy:

  1. Super, że tak Cię wciągnęło robienie kartek z serwetek :) Chyba sama w najbliższym czasie zrobię kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki zrobiłaś - serwetka też piękna była :))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ mi się baaardzo spodobały, a zazwyczaj kartki oglądam spokojnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście, przepiękna serwetka i piękne kartki powstały.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne kartki, a serwetka faktycznie prześliczna:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycająca serwetka :) Piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale suuuper, wcale się nie dziwię, że podobają Ci się serwetki. A do tego potrafisz z nich stworzyć arcydziełka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna serwetka...idealnie wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet mam tę serwetkę :D i rozumiem doskonale, że można uwielbiać serwetkę - sama zakupiłam ostatnio kilka cudnych paczuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki kochana wykonałaś.. Serwetka jest urokliwa..;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietnie sie prezentują, faktycznie, taka serwetkę trzeba uwielbiać :)))

    OdpowiedzUsuń